IT Support Medewerker

 

       Locatie: Oud-Beijerland, Zuid-Holland         

 

Goede ideeën bij een patiënt krijgen doen we niet alleen.

TIO, een farmaceutische fabrikant in Oud-Beijerland, werkt samen met haar partners aan het proces 'van idee naar patiënt'. Dit zorgt voor een zeer uitgebreid pakket aan producten.
Met ruim 350 experts leveren wij op een innovatieve manier maatwerk zodat iedereen toegang heeft tot de juiste medicijnen. Wij zijn betrokken in de samenleving en leveren een grote inspanning om een betrouwbare partner te zijn. Dat vinden wij belangrijk!

In ruim 25 jaar hebben we als nuchter en gezond familiebedrijf een team gevormd waarmee we streven het juiste medicijn tijdig aan de juiste patiënt te leveren. Iedere collega vormt hierin een cruciale schakel. 
TIO is ambitieus en investeert continu in ontwikkeling. Daarnaast hechten we veel waarde aan samenwerken en het delen van kennis en ervaring. Dit is belangrijk voor onze producten én voor onze mensen.

Wij leren van vandaag en proberen het elke dag een beetje beter te doen.

Wij zoeken een IT Support Medewerker die onze Helpdesk wil komen versterken. Bij TIO ga je aan de slag in een dynamische en groeiende omgeving waarbij je zowel eindgebruikers als de eigen IT organisatie ondersteunt op heel veel verschillende vlakken (technologie, processen, support, security, communicatie et cetera).

Dit is een mooie kans voor een ambitieuze IT Support professional met minstens 3 jaar relevante werkervaring om onderdeel te worden van een groeiend IT Team bij een bedrijf dat vol inzet op digitalisering.

Jij bent het gezicht van IT en ondersteunt eindgebruikers bij het achterhalen en oplossen van hun IT gerelateerde problemen en zorgt er voor dat ze snel weer verder kunnen met hun werkzaamheden.

De mogelijkheid bestaat ook om op termijn door te groeien naar een andere functie die past bij jouw vaardigheden en ambities.

Wat ga je doen?

  • 1e / 2e Lijn IT Support;
  • Gebruikersmeldingen registeren en afhandelen;
  • Monitoren van helpdesk meldingen (tickets, mailbox en telefoon);
  • Desktop support (Windows);
  • Basis systeembeheer;
  • Inspoelen en uitrollen nieuwe PC’s & laptops;
  • Asset Management (CMDB);
  • IT Kennisbank bijhouden & vullen;

Je wordt onderdeel van de IT Helpdesk en werkt samen met 2 enthousiaste en ervaren collega’s en een aantal externe specialisten welke TIO ondersteunen op verschillende vlakken (netwerk- & serverbeheer, security e.d.). Je valt onder de afdeling Informatie Management (IM) en rapporteert aan de IT Delivery Manager. De IM afdeling bestaat uit ruim 12 personen (medewerkers + externen) met aan het hoofd de Directeur Informatie Management.

De Helpdesk is een belangrijk visitekaartje van de IM afdeling en wij streven er naar om eindgebruikers een uitstekende (IT) dienstverlening te bieden.

De sfeer binnen het team is goed en collega’s zijn erg behulpzaam, de ambities liggen hoog en er is een hoop werk te verzetten, daarnaast is er ook ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en sociale activiteiten.

Jouw profiel

  • Je bent een klantgerichte IT Support professional met een goede basiskennis en de nodige jaren relevante werkervaring;
  • Je hebt een klantgerichte aanpak en gaat voor uitstekende IT dienstverlening;
  • Je bent communicatief & sociaal vaardig;
  • Je hebt minimaal een afgeronde MBO-opleiding in de richting van IT;
  • MSCE (Microsoft Certified Systems Engineer), MCDST (Microsoft Certified Desktop Support Technician) of soortgelijke (Microsoft) certificering is wenselijk;
  • Je bent vasthoudend, geduldig en flexibel;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Dit is een fulltime positie (5 dagen per week);
  • Een thuiswerkdag is bespreekbaar

Kennis van de onderstaande onderwerpen is een must:

  • Helpdesk ticketing;
  • Windows desktop omgevingen;
  • M365 (Office 365);
  • Outlook, Word, Excel et cetera;
  • Active Directory.

Kennis van de onderstaande onderwerpen is een pré:

  • TOPdesk;
  • Microsoft InTune;
  • Windows Server;
  • Networking;
  • SharePoint / Teams;
  • OneDrive;
  • Microsoft Azure;
  • ITIL (Foundation).

Wat kun je van ons verwachten

  • Een marktconform salaris;
  • 25 vakantiedagen en 13 ATV-dagen op fulltime basis;
  • Geen premies voor jou, TIO betaalt de volledige premie voor jouw pensioen;
  • Het maakt niet uit waar je woont, iedere medewerker krijgt reiskostenvergoeding;
  • Ruime mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling. Onze generalisten en specialisten krijgen de mogelijkheid om zich vakinhoudelijk en persoonlijk te ontwikkelen door trainingen, opleidingen of coaching;
  • In het kader van een gezonde bedrijfscultuur organiseren wij, na werktijd, op dinsdag bootcamp en op donderdag yoga. 

TIO aanvaardt geen ongevraagde hulp van intermediairs/uitzendbureaus of andere derden voor deze vacature. Toegestuurde cv’s (in welke vorm dan ook) door genoemde partijen aan enige medewerker van TIO zonder geldige zoekopdracht van Recruitment, worden beschouwd als publieke informatie. Er zal aan genoemde partijen geen vergoeding zijn verschuldigd in geval een kandidaat wordt aangenomen van wie ongevraagd het cv en/of andere gegevens zijn toegestuurd. Dit is ook van toepassing als bij de cv’s andere documenten als inkoop- en/of leveringsvoorwaarden zijn toegevoegd.


Volg jij ons al op social media?
 

 

 

Heb je vragen over onze vacatures?

 

Neem dan contact met ons op

 

 

 

    Nina Pentreath

      +31 186 286 175

       recruitment@tiofarma.nl