Goede ideeën bij een patiënt krijgen doen we niet alleen.
TIO, een farmaceutische fabrikant in Oud-Beijerland, werkt samen met haar partners aan het proces 'van idee naar patiënt'. Dit zorgt voor een zeer uitgebreid pakket aan producten.
Met zo'n 400 generalisten en specialisten leveren wij op een innovatieve manier maatwerk zodat iedereen toegang heeft tot de juiste medicijnen. Wij zijn betrokken in de samenleving en leveren een grote inspanning om een betrouwbare partner te zijn. Dat vinden wij belangrijk!
In ruim 25 jaar hebben we als nuchter en gezond familiebedrijf een team gevormd waarmee we streven het juiste medicijn tijdig aan de juiste patiënt te leveren. Iedere collega vormt hierin een cruciale schakel.
TIO is ambitieus en investeert continu in ontwikkeling van onze faciliteiten en van onze mensen. Daarnaast hechten we veel waarde aan samenwerken en het delen van kennis en ervaring. Dit is belangrijk voor onze producten én voor onze mensen.
Wij leren van vandaag en proberen het elke dag een beetje beter te doen.
Kan jij adviseren over product- en procesontwikkeling? Kan jij de RA-afdeling binnen TIO, maar ook daarbuiten, vertegenwoordigen en zichtbaar laten zijn? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen?
De afdeling RA (Regulatory Affairs) valt onder verantwoordelijkheid van de manager RA. De afdeling bestaat uit 7 collega’s en is kennisexpert op het gebied van farmaceutische wet- en regelgeving en het onderhouden van contacten met nationale en internationale registratieautoriteiten. Zij werken samen in een multidisciplinair team van productontwikkeling tot lancering. Daarin neemt de afdeling RA verantwoordelijkheid over de registratiestrategie en schrijven van de dossiers. Daarnaast onderhoudt de afdeling de bestaanderegistratiedossiers en adviseren/begeleiden zij klanten bij complexere registratietrajecten. RA is een gemotiveerd team dat resultaten wil behalen en wil zorgen dat de kwaliteit en normen worden gehandhaafd.
De afdeling werkt samen met andere afdelingen en klanten om tot succesvolle registraties te komen. Daarnaast is de afdeling verantwoordelijk voor de borging van compliance.
Je rapporteert aan de Senior Director Business Development. Nieuwe registratieprojecten worden geïnitieerd in overleg met andere afdelingshoofden en met de Senior Director Business Development.
De werkzaamheden bestaan onder andere uit:
Jouw profiel
Wat kun je van ons verwachten
Voor functie inhoudelijke vragen kun je contact opnemen met Andreas Tio (Senior Director Business Development). Hij is te bereiken op 0186 286 000.
Mochten we voor de sluitingsdatum al de geschikte kandidaat hebben gevonden, dan zal de vacature niet langer vacant zijn.
TIO aanvaardt geen ongevraagde hulp van intermediairs/uitzendbureaus of andere derden voor deze vacature. Toegestuurde cv's (in welke vorm dan ook) door genoemde partijen aan enige medewerker van TIO zonder geldige zoekopdracht van Recruitment, worden beschouwd als publieke informatie. Er zal aan genoemde partijen geen vergoeding zijn verschuldigd in geval een kandidaat wordt aangenomen van wie ongevraagd het cv en/of andere gegevens zijn toegestuurd. Dit is ook van toepassing als bij de cv's andere documenten als inkoop- en/of leveringsvoorwaarden zijn toegevoegd.
Volg jij ons al op social media?