Manager Regulatory Affairs

 

       Oud-Beijerland, Zuid-Holland         


Goede ideeën bij een patiënt krijgen doen we niet alleen.

TIO, een farmaceutische fabrikant in Oud-Beijerland, werkt samen met haar partners aan het proces 'van idee naar patiënt'. Dit zorgt voor een zeer uitgebreid pakket aan producten.
Met zo'n 400 generalisten en specialisten leveren wij op een innovatieve manier maatwerk zodat iedereen toegang heeft tot de juiste medicijnen. Wij zijn betrokken in de samenleving en leveren een grote inspanning om een betrouwbare partner te zijn. Dat vinden wij belangrijk!

In ruim 25 jaar hebben we als nuchter en gezond familiebedrijf een team gevormd waarmee we streven het juiste medicijn tijdig aan de juiste patiënt te leveren. Iedere collega vormt hierin een cruciale schakel. 
TIO is ambitieus en investeert continu in ontwikkeling van onze faciliteiten en van onze mensen. Daarnaast hechten we veel waarde aan samenwerken en het delen van kennis en ervaring. Dit is belangrijk voor onze producten én voor onze mensen.

Wij leren van vandaag en proberen het elke dag een beetje beter te doen.

Kan jij adviseren over product- en procesontwikkeling? Kan jij de RA-afdeling binnen TIO, maar ook daarbuiten, vertegenwoordigen en zichtbaar laten zijn? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

De afdeling RA (Regulatory Affairs) valt onder verantwoordelijkheid van de manager RA. De afdeling bestaat uit 7 collega’s en is kennisexpert op het gebied van farmaceutische wet- en regelgeving en het onderhouden van contacten met nationale en internationale registratieautoriteiten. Zij werken samen in een multidisciplinair team van productontwikkeling tot lancering. Daarin neemt de afdeling RA verantwoordelijkheid  over de registratiestrategie en schrijven van de dossiers. Daarnaast onderhoudt de afdeling de bestaanderegistratiedossiers en adviseren/begeleiden zij klanten bij complexere registratietrajecten. RA is een gemotiveerd team dat resultaten wil behalen en wil zorgen dat de kwaliteit en normen worden gehandhaafd.

De afdeling werkt samen met andere afdelingen en klanten om tot succesvolle registraties te komen. Daarnaast is de afdeling verantwoordelijk voor de borging van compliance.

Je rapporteert aan de Senior Director Business Development. Nieuwe registratieprojecten worden geïnitieerd in overleg met andere afdelingshoofden en met de Senior Director Business Development.

De werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Je geeft leiding aan 7 collega’s en stimuleert de ontwikkeling en opleiding van de medewerkers.
  • Je bent verantwoordelijk voor het toezien op en naleven van geldende regels, procedures en farmaceutische wet- en regelgeving.
  • Je adviseert over product- en procesverbeteringen en geeft hier opvolging aan.  
  • Je bent verantwoordelijk voor het (laten) opstellen van een plan van aanpak voor nieuwe registratieprojecten.
  • Je initieert en coördineert productontwikkeling in samenwerking met het multidisciplinaire Business & Development team.
  • Je draagt bij aan de ontwikkeling van het bedrijfsbeleid en vertaalt deze naar concrete doelstellingen voor TIO in het algemeen en de eigen afdeling in het bijzonder.
  • Je waarborgt dat TIO voldoet aan alle eisen omtrent de officiële toelating (registratie) en bewaakt compliance als CMO van humane geneesmiddelen, zowel nationaal als internationaal.
  • Je vertegenwoordigt de afdeling en de gerelateerde RA zaken binnen en buiten TIO.
  • Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van visie en toekomstplannen, aansluitend bij de bedrijfsstrategie, om zorg te dragen dat de afdeling continue klaar is voor de toekomst.

Jouw profiel

  • Je hebt minimaal een afgeronde relevante wo-opleiding zoals Farmacie, Biologie of Life Sciences.
  • Je hebt ruime ervaring in een vergelijkbare functie in de farmaceutische industrie.
  • Je hebt ruime ervaring met leidinggeven aan een team.
  • Je beschikt over een uitstekende beheersing van de Engelse taal.
  • Je bent een motiverende, besluitvaardige en resultaatgerichte manager met regulatory affairs ervaring of affiniteit met regulatory affairs.
  • Je bent communicatief sterk, hebt overtuigingskracht en oog en respect voor het individu.

Wat kun je van ons verwachten

  • Een bruto maandsalaris tussen € 4.831,- en € 7.797,- op basis van een fulltime dienstverband. Het exacte salaris stemmen we af op de kennis en werkervaring die jij meebrengt.
  • 25 vakantiedagen en 13 ATV-dagen op fulltime basis.
  • Een aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder:
    - Premievrij pensioen.
    - Goede reiskostenvergoeding,
    - Gezellige gezamenlijke activiteiten, waaronder yoga en bootcamp.
    - Een lease fietsplan. Voordelig een fiets rijden, zowel zakelijk als privé.
    - Ruime mogelijkheid voor persoonlijke en vakinhoudelijke ontwikkeling.

Voor functie inhoudelijke vragen kun je contact opnemen met Andreas Tio (Senior Director Business Development). Hij is te bereiken op 0186 286 000.

Mochten we voor de sluitingsdatum al de geschikte kandidaat hebben gevonden, dan zal de vacature niet langer vacant zijn.

TIO aanvaardt geen ongevraagde hulp van intermediairs/uitzendbureaus of andere derden voor deze vacature. Toegestuurde cv's (in welke vorm dan ook) door genoemde partijen aan enige medewerker van TIO zonder geldige zoekopdracht van Recruitment, worden beschouwd als publieke informatie. Er zal aan genoemde partijen geen vergoeding zijn verschuldigd in geval een kandidaat wordt aangenomen van wie ongevraagd het cv en/of andere gegevens zijn toegestuurd. Dit is ook van toepassing als bij de cv's andere documenten als inkoop- en/of leveringsvoorwaarden zijn toegevoegd. 

 


Volg jij ons al op social media?


 

 

 

Heb je vragen over onze vacatures?

 

Neem dan contact met ons op

 

 

 

    Ilona de Koning

      +31 186 286 174

       recruitment@tiofarma.nl